lørdag 3. august 2013

Essence - Grey-t to be here


Essence - Grey-t to be here
Sjå kor fint det duokrome skimmeret er!


I dag (eigentleg i går) har eg på ein av dei nye lakkane eg kjøpte i Tyskland, nemleg Essence Grey-t to be here. Grey-t to be here er ein lys grå lakk med duokromt skimmer i magenta/oransje. Det duokrome skimmeret, som nesten er litt flak-aktig (glass flecks) er synleg i alt slags lys, men spesielt i kunstig lys. Dessverre synast det ikkje så godt på bileta mine. Skimmeret gjer at lakken, som eigentleg er litt traust i fargen, ser veldig stilig ut. Ofte ser ein kun den grå lakken med eit svakt rosaskjær, nett som perlemor. Fint? Definitivt! Han minner på mange måter om Depend #312 som har grønt skimmer, og om du liker den er Grey-t to be here noko for deg også.

Grey-t to be here er lett å legge, og han dekker godt på to lag. Kosten er like enormt stor som tidlegare nemnt (sjå til dømes her), men det går jo om ein er forsiktig.

Essence Grey-t to be here is a light grey varnish with duocrome magenta/orange glass flecks. The flecks gives the otherwise "boring" colour a cool twist. 

2 kommentarer :

  1. Vilken snyggt lack! Först kändes det inte speciellt men när man förstod att det fanns duochromt gömt så insåg man ju vilken pärla det var! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, virkeleg ei skjult perle! Eg er så glad i nøytrale, men likevel spennande, lakker og denne er ikkje noko unntak.

      Slett

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------