fredag 24. mai 2013

Holofredag - China Glaze HoloGlam

Eg hadde eigentleg ikkje tenkt til å vera med på holofredag i dag, men då desse skjønheitene dukka opp i postkassa mi i ettermiddag, hadde eg ikkje råd til å la vera. Eg rakk ikkje å lakke om, for eg er på veg ut døra på grillfest, men her er i alle fall små swatcher av dei fire HoloGlam-lakkane eg har kjøpt. Pene, ikkje sant?



Frå venstre: When stars collide, Infra-red, Galactic Grey og Strap on your moonboots. Kven liker de best? Eg har i alle fall falt fullstendig for When stars collide, så i morgon blir det aubergine-farga hololakk!

New holos in the mail today, from the China Glaze HoloGlam-collection. From left to right: When stars collide, Infra-red, Galactic Grey and Strap on your moonboots. Any favorites? 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------