onsdag 27. mars 2013

Nye lakkar frå NorwayNails

Oj, endå fleire lakkar i posten! Det har blitt litt vel mange nyinnkjøp i det siste. Eg har som mål om å ikkje overskride 200 lakkar (sett bort frå overlakkar, behandlingslakkar etc.), så no må eg vel begrense meg litt framover. Men først skal eg glede meg over dei fine lakkane eg nett har fått, og dei nye ni som kjem frå Nailsupplies om ikkje lenge. Nokon som kjenner seg att?

I alle fall så la eg inn ei lita bestilling hos Wenche for ikkje lenge sia i samband med noko anna ho hadde skaffa meg, så då endte eg opp med desse fire lakkane: Zoya Chyna, Zoya Dahlia, ManGlaze Fatty's got more blood og Darling Diva Space Beetle. Er dei ikkje fine?



More new polishes:  Zoya Chyna, Zoya Dahlia, ManGlaze Fatty's got more blood and Darling Diva Space Beetle. 


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------