onsdag 20. mars 2013

Festneglar: A England - Camelot og H&M - Confetti kisses


A England Camelot og H&M Confetti kisses

Her om dagen var eg på ein strålande fest, og følgeleg var eg nødd til å ta strålande festneglar. Eg var inspirert av Helene på Heidi Øksendals sminkeforum (i tråden Dagens negler, for de som er der), og endte opp med ein svart og sølv-farga glitterkombinasjon.

Eg har brukt eitt lag av den svarte favoritten min, A England Camelot, og eit ganske tjukt lag med H&M sin Confetti kisses inst ved neglerota. Dessverre var glitterlakken ganske tjukk, så lakken blei litt ujamn på neglen, men det var det heldigvis ingen som så på dansegolvet. Bileta er tatt på sundagen, så neglene er ikkje akkurat i tipp topp stand, men de skjønner teikninga.

Heile "manikyren" tok meg kanskje 10 minutt, og eg blei veldig nøgd - dette skal eg gjera igjen. Kva synast de, er dette noko de kunne gått med?

Saturday night party manicure, using one coat of my all time favorite creme varnish A England Camelot, and some of H&M Confetti kisses dabbed on at the lower half. The whole manicure took me 10 minutes, and I have to say that I think it looks great.

2 kommentarer :

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------