lørdag 5. januar 2013

Depend - 312

Depend 312

Depend 312
Depend #312 er ein lys gråbeige lakk med lysegrønt(!) skimmer. Fargen er nok likast seg sjølv på det nederstre bilete. Det lysegrøne synast dessverre betre i flaska enn på neglene, men det gjev likevel ein spennande effekt til ein elles "kjedeleg" farge. Eg er generelt glad i fargen og har fleire variasjonar over han, både med og utan skimmer, og eg skal sjå om eg får laga ei samanlikning ein gong.

Lakken er lett å legge, men dessverre litt tynn. Han dekker med 2-3 lag, eg trur eg har brukt 3 lag på dei fleste neglane. Han tørker litt ruglete, så ein treng overlakk. Eg har brukt eit lag Seche Vite på toppen. Lakken kom eigentleg ut i sommar, men eg har sett han i butikkane framleis, så løp å kjøp om du likar denne typen lakk.

Depend #312, a light greige creme with lime coloured shimmer. This one is a pretty palate cleanser with a twist!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------