tirsdag 30. oktober 2012

Svart, kvit og grå marmorering

Eg synast det blei litt rart med den kvite aksentneglen i marmoreringa eg viste fram i dette innlegget, så eg bestemte meg for å ta eit par neglar til. Dessverre var ikkje Misa-lakken heilt opak, så på grunn av dei svarte neglane mine blei marmoreringa grå/svart i staden for kvit/svart. Men det vart fint det også. Eg har fått så utruleg mange komplimenter og kommentarar på manikyren, så det er tydlegvis ikkje berre eg som synast det er fint. Eg kan rett og slett ikkje skjønne kvifor eg ikkje har forsøkt meg på dette før, det er jo både gøy og lekkert. No har eg hatt denne manikyren i to dager, så lakken er litt slitt på negletippen - de er herved advart!

My second watermarble manicure: I used the same varnishes as last time: black and white, but due to the lack of opaqueness of the white one, the mani turned gray and black instead. I love it anyway.

Svart/kvit/grå marmorering v.2.0, med blitz

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------