onsdag 10. oktober 2012

OPI - Every month is Octoberfest

 OPI Every month is Octoberfest, utan blitz. Sjå det flotte oransje skimmeret!


Eg har allerede vist fram den eine lakken min frå OPIs Tysklandskolleksjon, German-icure by OPI, og her kjem den andre, Every month is Octoberfest. Eg har samanlikna dei her, om nokon er interesserte.

OPI Every month is Octoberfest er ein djup raudlilla skimmerlakk. Lakken har ein indigofarga base (der German-icure var brun), men med same(?), raude skimmer. Også her skin skimmeret i fleire fargar, men det gulloransje skjæret ser ein best i lampelys. I dagslys ser han mørkelilla ut, i sola ser ein tydeleg at det er skilnad på basefarge og skimmer. Det blir nestan som om lakken gløder i midten, for så å mørkne mot indigå ut mot sidene. Det er så vakkert at ein blir heilt ør. Every month is Octoberfest er nok den vakraste lakken eg eig, forutan nokre av hololakkane mine. Eg har allerede kjøpt to til å ha i bakhand, for denne blir garantert brukt opp. 

På bileta har eg brukt to lag Every month is Octoberfest, med eitt lag Seche Vite overlakk. Lakken er ein draum å legge, og om ein brukar tjukkare lag enn eg gjer, kjem ein sikkert unna med eit lag. 
 OPI Every month is Octoberfest, utan blitz (beklagar at bilete blei litt uklart)

OPI Every month is Octoberfest, med blitz
OPI Every month is Octoberfest, med blitz

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------