lørdag 20. oktober 2012

Layla - Coffee Love


Layla Coffee Love var ei av dei store snakkisane då han kom i Laylas holografiske vår/sommar-kolleksjon, og alt du har høyrt er sant. Han er FANTASTISK! Bileta mine gjer han på ingen måte rettferd, og i røynda er han supernydeligflottvakkerperfekt. Eg har ikkje ord. Ein dus, gråaktig melkesjokoladefarge med svak holoeffekt i skuggen, som ekspoderar til holohimmelen i sola eller lampelys. Han er så holografisk at du nesten ikkje kan sjå fargen, men det gjer ikkje så mykje.

Lakken er dessverre litt vanskeleg i legge, han er veldig flytande, men samstundes legg han seg tjukt.  Eg har brukt to lag Coffee Love over eit lag MakeUpStore AquaFix (eit must under holografiske lakkar), med eit lag Sally Hansen på toppen. Ein kan sikkert komme unna med eitt lag over ein generisk brun kremlakk (t.d. Elf - Smoky Brown, OPI - You don't know Jaques etc. ) om ein vil spare på herlegheita.


Beklager forferdeleg bakgrunn på det første bilete, samt at lakken har flassa litt av på den eine tuppen, men til mitt forsvar var eg på ferie og hadde korkje tid eller ork til å lakke om kvar dag. Som hololakkar flest, er han definitivt penast første dagen, etter det begynner dei ofte å flasse ganske fort. Og i motsetnad til Depend Sand Grey, liker ikkje Coffee Love bading. For betre bilete, sjå t.d. Sminkan sine bilete.

Eg har kjøpt mitt eine eksemplar hos NinjaPolish for $15.50 pluss frakt, og det andre til €9 i ein liten neglelakkbutikk eg fann no då eg var i Syden. Gjett om eg var glad då eg fann han!!

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------