fredag 19. oktober 2012

Depend - Sand Grey


Uff, no blei det litt lenge sia forrige innlegg, men eg har ei god unnskyldning - eg har nettopp kommi heim frå haustferie. Og sia eg ikkje har nokon lang bloggkarriere å skryte av, har eg dessverre ikkje opparbeida meg noko arkiv med innlegg som kan publiserast når eg er borte. Jaja.. Til gjengjeld har eg vært i solrike Syden, og har fått brukt mange av hololakkane eg aldri fekk full glede av under den bergenske sommaren.

Dagens lakk er Depend Sand Grey (#2026) frå den holografiske sommarkolleksjonen deira. Det er ein lys, dus beigegrå lakk med middels svak, spredt (scattered) holografisk effekt. Fargen er skikkeleg sandgrå, synd at eg berre var på rullesteinsstrand den dagen eg tok bilete. Han er utruleg flott i sola; nøytral, men med litt blingeffekt. For dei som må gå med nøytrale lakkar på jobb er denne perfekt utan å vera keisam.


Sand Grey er veldig tynn og lite pigmentert, eg må i alle fall ha tre tjukke lag for at det skal blir pent, helst fire. På bileta har eg i staden to lag Sand Grey over eitt lag OPI French quarter for your thoughs, og det såg akkurat likt ut som fire lag med Sand Grey aleine. Som overlakk har eg Sally Hansen Diamond Flash Fast Dry Top Coat (puh!) som ikkje dreper holoeffekta nemneverdig.

Som lakk på mine negler generelt, og som hololakk spesielt, hadde lakken ei utruleg god holdbarheit. Bilete er tatt på dag 3, og trass bading tre gonger om dagen, fjellturar, handling etc., har han ikkje flassa av på tuppane. Utruleg imponerande!

Flaska er lita, berre 5 ml, og varer dessverre ikkje lenge om ein ikkje bruker basefarge under lakken. Eg har kjøpt Depend Sand Grey på SparKjøp til 49,- (dei har han framleis inne), men eg veit at det er mogeleg å få tak i han på nett til rundt halve prisen pluss frakt.


PS: Oj, dette blei visst min Holofredag-debut. Eg lover å følge opp neste veke.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------