lørdag 29. september 2012

"Nye" lakkar og eit luksusproblem

I det siste, i alle fall dei to siste månadene, har det blitt veldig mange nye lakkar på meg. Plutseleg dukkar det opp lakkar i postkassa eg nesten har gløymt at eg har bestilt, og andre gongar kjem det ei stor pakke frå Transdesign fylt med herligheiter. Problemet er dog at eg har nokre favorittlakkar eg bruker ofte, så mange av dei nye lakkane blir gjerne ikkje brukt før fleire månader etter at eg har skaffa meg dei. Så no er planen å vise fram alle dei nye lakkane eg har kjøpt i det siste før eg går tilbake til dei gamle favorittane. Og kven veit, kanskje eg kan legge til nokre fleire på den lista?

I alle fall, her er eindel av dei nye, uprøvde lakkane. Nokre av dei har eg allerede brukt, men det er framleis eindel som ligg uprøvd i skuffen.

F.v.: OPI Number one nemesis, Every month is October-fest, German-icure by OPI; China Glaze Agro, Glittering Garland; Color Club Alter Ego; Misa Heaven White; Jade Vermelho Surreal, Magia Negra, Hits Speciallita Hefesto, Atena

F.v.: MakeUpStore Greta; OPI OPI Lucerne-tainly Look Marvelous, Color Club Worth the risque, Chanel April, Deborah Lippmann Lady sings the blues

F.v.: Layla Coffee Love, Misty Blush, Flash black (som eg ikkje fann då eg skulle ta bilete)
Kva synast det? Er det ambisiøst å bruke alle dei nye lakkane med ein gong ein får dei? Har de nokre favorittar eller ønske om kva for nokre eg skal bruke først?

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------