lørdag 29. september 2012

China Glaze - Glittering Garland

Då har eg starta på "bruk alle dei nye lakkane som er lagt rett i skuffen"-utmaninga mi. Først ut er China Glaze sin Glittering Garland. Glittering Garland kom ut i fjor haust/vinter i julekolleksjonen, men eg har ikkje kjøpt han før no. Dette er definitivt ein haust- og/eller vinterlakk, og fargen får meg til å tenke på plastjuletre.

Glittering Garland har ein mørk, juletregrøn basefarge med lysare grøne, små glitterpartiklar. Eg er ikkje heilt sikker på om det er mikroflak, mikroglitter eller ujamnt skimmer, men fint er det i alle fall. I noko lys får lakken eit nestan gyllent skin, utan at eg kan sjå gullfarga glitter med det blotte auget.

Lakken var litt uggen å legge, første lag blei ujamnt - han var på ein måte tjukk, men likevel litt utflytande. Dog var lag nummer to lett å legge, og lakken blei jamn og pen. Dei med lengre neglar enn meg må sikkert ha tre strøk for at han skal vera ugjennomskineleg. Yta blir ganske glatt, ikkje like kornete som med andre lakkar med mikroskimmer/-glitter, men ein treng overlakk for å få han perfekt.

På bileta har eg altså to lag Glittering Garland med eitt lag Seche Vite over. Merk at lakker er pittelitt lysare og grønare i røynda.

China Glaze - Glittering Garland, utan blitz

China Glaze - Glittering Garland, utan blitz
 China Glaze - Glittering Garland, med blitz 


 China Glaze - Glittering Garland, med blitz 
  China Glaze - Glittering Garland, detalj med blitz 

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

----------------
Takk for at du kommenterar, det set eg stor pris på.
----------------